Opłaty
Informacja w sprawie opłat za studia w roku akademickim 2021/2022
Opłaty za studia student studiów niestacjonarnych jest zobowiązany wnosić w następujących terminach:
I rata – przed rozpoczęciem roku akademickiego, nie później niż w terminie do 30 września,
II rata – do 15 lutego roku akademickiego, którego opłata dotyczy.
Warunki i tryb zwalniania z opłat:
Studentowi może być przyznana ulga w opłatach za studia za okres nieprzekraczający łącznie dwóch semestrów.
Dziekan na udokumentowany wniosek studenta może wyrazić zgodę na:
- – zwolnienie z opłat w całości lub w części
- – rozłożenie opłat na raty,
- – odroczenie terminu płatności.
Wnioski o zwolnienie z opłat w całości, części, raty i odroczenie płatności student składa w Dziekanacie w następujących terminach:
- wniosek dotyczący opłat za studia:
- za semestr zimowy – do 20 września 2020 r.
- za semestr letni – do 31 stycznia 2021 r.
- wniosek dotyczący usług edukacyjnych – w terminie 14 dni od dnia doręczenia pisma informującego o wysokości opłaty.
Wnioski składane po upływie terminów nie podlegają rozpatrzeniu.